ULTIMA ORA:
Home / SANATATE / 4 REGULI DE URMAT LA MICUL-DEJUN, DACA VREI SA SLABESTI

4 REGULI DE URMAT LA MICUL-DEJUN, DACA VREI SA SLABESTI

Dietele nu sunt singurul mod în care poţi să slăbeşti. Uneori, tot e trebuie să faci este să urmezi câţiva paşi care să te ajute să duci o viaţă sănătoasă.
Mănâncă cel puţin 8 grame de fibre la fiecare mic dejun, pentru că altfel, senzaţia de foame va apărea la scurt timp după ce ai luat prima masă. Alege alimente bogate în nutrienţi, care să îţi dea senzaţia de saţietate pentru o perioadă mai lungă.

Mănâncă micul-dejun la scurt timp după trezire

Cercetătorii susţin că micul-dejun îţi activează metabolismul şi trebuie să îl mănânci imediat după ce te-ai trezit. Dacă respecţi această regulă, nu vei simţi senzaţia de foame atât de repede şi nu vei avea tendinţa să mănânci alimente nesănătoase la următoarele mese. Cel mai bine este să ai prima masă a zile la cel mult o oră de la trezire. Îţi reglezi, astfel, sistemul circadian şi îţi ajuţi metabolismul să funcţioneze mai bine.

Mănâncă mai multe proteine şi mai puţin zahăr

Alimentele bogate în zaharuri nu sunt deloc o idee bună, dacă vrei să slăbeşti: au mai multe calorii şi îţi oferă foarte puţină energie. Înlocuieşte-le cu produse bogate în proteine, precum ouă şi cereale integrale, care îţi dau senzaţia de saţietate şi îţi oferă necesarul de energie.

Ţine cont de proporţii

Micul-dejun trebuie să fie suficient de bogat încât să îţi asigure senzaţia de saţietate, dar nu ai grijă să nu mănânci foarte mult. Ideal ar fi ca prima masă a zilei să conţină 350 de calorii.

Spune-ti parerea: