Cele mai bune alimente anti-raceala

USTUROIUL este un bun antiseptic, antiviral, antibacterian si antifungic si unul dintre cele mai bune alimente anti-raceala. Pentru a stimula imunitatea, consuma de asemenea ceapa, nucsoara, cuisoare, scortisoara, menta si ghimbir proaspat.

VARZA sau orice derivat al ei – varza de Bruxelles, conopida, broccoli sau salata verde – accelereaza eliminarea substantelor toxice si protejeaza tesuturile de agresiunea frigului. Un alt avantaj este ca aceste legume contin antioxidanti care intarzie procesul imbatranirii.

CARNEA ROSIE este o sursa importanta de fier, la fel si ficatul. Consumandu-le o data pe saptamana, sau chiar mai des, poti preintampina anemiile, destul de frecvente in aceasta perioada.

FASOLEA VERDE reuneste carotinoide cunoscute pentru actiunea lor antioxidanta si alti nutrienti protectori: fibre, vitamine, acid folic, potasiu si magneziu. In plus, poate fi o garnitura delicioasa si cu putine calorii pentru orice friptura. Este un aliment acre poate fi trecut pe lista cu alimente anti-raceala, dar nu numai acolo!

SOMONUL proaspat, ca si orice peste gras, contine o mare cantitate de acizi grasi Omega-3, necesari pe timp racoros pentru efectul lor antiinflamator si actiunea lor de stimulare a sistemului imunitar.

NUCILE sunt bogate in magneziu si vitamina E, esentiale pentru intarzierea imbatranirii. In aceeasi masura, nucile sunt o si ele o sursa bogata de acizi Omega-3.

OUL este o sursa de zinc, element esential pentru buna functionare a muschilor si sanatatea oaselor, diminuand riscul de ateroscleroza. Alte surse de zinc sunt pestele gras, fructele de mare si morcovii.

KIWI, bogat in vitamina C, un antioxidant si antiimflamator, ca de altfel toate fructele exotice, ajuta organismul sa se apere de virusi si ii aduce energie. Consuma macar un fruct pe zi, fie kiwi sau o portocala, fie un pahar cu suc de afine, lamaie sau morcovi.

LINTEA este bogata in proteine, minerale si vitamina B, esentiala transmiterii influxurilor nervoase. Acelasi lucru il putem spune si despre fasolea verde, fasolea boabe, mazare si naut. Chiar daca au ceva mai multe calorii, aceste alimente consumate o data pe saptamana nu-ti pun silueta in pericol.

CARNEA DE PUI preparata sub forma de supa concentrata cu legume este un aliat bun in combaterea simptomelor si accelerarea videcarii unie raceli zdravene.

LAPTELE INTEGRAL mai ales cel din surse BIO care eventual poate fi consumat ca atare, crud este una dintre cele mai bune surse de vitamina D, vitamina care stimuleaza si intretine sistemul imunitar.

APA desi nu este in sine un aliment o buna hidratare genereaza o veritabila bariera impotriva virusurilor prim mentinerea mucoaselor umede si prin stimularea circulatiei limfatic si are loc pe lista cu alimente anti-raceala Unul dintre solutiile care accelereaza vindecarea racelilor si virozelor simple este tocmai consumul mare de lichide care activeaza sistemul imunitar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

33,342 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>