ULTIMA ORA:
Home / SANATATE / Cum înveți să te trezești de dimineață

Cum înveți să te trezești de dimineață

Trezitul de dimineață este o problemă pentru majoritatea angajaților. Unora le este chiar imposibil să se trezească la o oră matinală. Din fericire pentru ei, există modlaități prin care ne putem învăța organismul să se obișnuiască dis de dimineață.

Invață despre somul tău

  • Timp de o săptămână monitorizează la ce ore te trezești, când te simți cel mai activ și când te simți cel mai obosit
  • Monitorizează ce efecte au asupra ta cafeaua și zahărul. Cât de energizat te simți după ce le consumi și când începi să te simți obosit

Găsește-ți motivația

  • De fiecare dată când folosești butonul de Snooze pierzi puțin din respectul de sine. Renunță la acest obicei prost și crește-ți stima de sine
  • Îmbunătățește-ți sănătatea mentală prin meditație la primele ore al dimineții
  • Câștigă timp. Dacă te trezești dimineața o să ți se pară că ai mai mult timp pentru tine. Ce poate fi o motivație mai bună ca asta?

Strategie

  • Mergi la culcare când te simți extrem de obosit și vei adormi în maxim 5 minute
  • Trezește-te la aceeași oră în fiecare zi (chiar și în weekend)
  • Notează-ți progresul într-un calendar
  • Fii în război cu propriul tău obicei!

La ce să te aștepți

  • Câteva zile cu adevărat grele până ce organismul tău începe să se obișnuiască
  • Zile de weekend în care îți vei dori să dormi mai mult. Nu o face!

Sfaturi suplimentare!

  • Nu lucra și nu mânca în dormitor. Acesta este doar pentru dormit!
  • Folosește muzica preferată pentru alarma de dimineață
  • Folosește o pre alarmă într-o cameră alăturată care să sune cu 10 – 15 minute înainte
  • Programează-ți o ședință de sport de 20 de minute imediat ce te trezești
  • Renunță la cafea!
  • Mănâncă sănătos. Alege cereale, fasole, fructe, legume și alimente cu indice glicemic mic pentru a menține constant zahărul din sânge.

Sursa foto 123rf