Cum sa iti organizezi articolele de papetarie de pe birou, in trei pasi simpli

Indiferent in ce domeniu lucrezi, cu siguranta stii cat de important este sa ai un birou curat si bine organizat. In primul rand, acest lucru va fi in avantajul tau, intrucat nu vei mai pierde zeci de minute in fiecare dimineata cu organizarea articolelor de papetarie si birotica imprastiate peste tot si te vei putea apuca de lucru imediat ce iti termini cafeaua.

In al doilea rand, un birou „aerisit” denota o persoana serioasa si profesionista, iar acest lucru va atrage atentia colegilor si a sefilor deopotriva. Pana la urma, atat in viata personala, cat si la locul de munca, unei femei ii sta bine sa fie organizata si sa stie intotdeauna unde se afla obiectele de care are nevoie intr-un anumit moment.

Daca si tu vrei sa iti eliberezi biroul, iar acesta sa nu mai fie sufocat de obiecte de papetariesi birotica, iti recomandam sa urmezi sfaturile descrise mai jos:

  1. Arhiveaza documentele si obiectele pe care nu le utilizezi foarte des!

Primul aspect de care trebuie sa te ocupi este sa separi hartiile si articolele de papetarie pe care le folosesti zilnic de cele pe care nu le utilizezi atat de des. Partea buna este ca, in loc sa faci asta in fiecare zi, o vei face o singura data, eventual luni dimineata la prima ora, iar intreaga saptamana spatiul tau de lucru iti va inspira productivitate si eficienta.

Pentru aceasta operatiune, ai nevoie de una sau mai multe cutii de arhivare si depozitare, care te vor ajuta sa pui deoparte acte, bibliorafturi si dosare cu documente diverse, capsatoare, perforatoare, foarfeci etc.

  1. Foloseste accesorii pentru obiectele de papetarie!

Dupa ce ai „scapat” de obiectele pe care le folosesti mai rar, este momentul sa le organizezi pe cele de care ai nevoie zilnic si, prin urmare, trebuie sa le tii mereu la indemana, pe birou. Pentru aceste articole de papetarie este recomandat sa utilizezi suporturi: pentru pixuri si creioane, pentru hartii, pentru carti de vizita, pentru post-it-uri etc.

De asemenea, pentru sortarea documentelor si dosarelor, poti opta pentru bibliorafturi, recunoscute pentru faptul ca sunt practice si eficiente. Avand in vedere ca acestea sunt disponibile in diverse dimensiuni si culori, vor oferi biroului tau un aspect placut si fresh.

In plus, un magazin profesionist de articole de birotica si papetarie iti va pune la dispozitie numeroase alte produse, printre care dosare si mape din carton sau plastic, suporturi pentru dosare, sisteme de arhivare de tip mobilier, indexuri si separatoare, dar si fisiere rotative si clasoare pentru carti de vizita si altele.

  1. Nu uita de consumabile!

Pe langa toate acestea, este important ca intotdeauna sa ai un stoc consistent de consumabile, ca sa nu fii niciodata surprinsa si sa nu ramai fara produsele necesare de papetarie atunci cand ai mai multa nevoie de ele.

Astfel, la OfficeClass, magazinul de birotica si papetarie numarul 1 din Romania, gasesti hartie de scris A4 si pentru copiator, caiete office, materiale tipizate (avize, bonuri, registre etc.), post-it-uri, cuburi de hartie , plicuri si multe altele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

32,366 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>