Licitația pentru sectorul Târgoviște-Sinaia a fost anulată. Deputatul Cătălin Drulă: Documentația acestui proiect și condițiile CNAIR sunt atât de proaste încât nicio firmă serioasă nu e interesată

Deputatul USRPLUS Cătălin Drulă semnalează că anularea licitației pentru drumul București (Bâldana)-Târgoviște-Sinaia (DN71) reprezintă „o bătaie de joc enormă”.

„Licitația pentru sectorul Târgoviște-Sinaia tocmai a fost anulată pentru că nu existau oferte”, a informat Drulă, într-o postare pe contul de Facebook.

Politicianul arată că pentru sectorul Bâldana-Târgoviște s-a depus o singură ofertă, a firmei AQUA PARK SRL, despre care presa a relatat că ar avea conexiuni cu baronul PSD Neamț Ionel Arsene (care a fost trimis în judecată pentru aderare la un grup infracţional organizat, evaziune fiscală în formă continuată şi complicitate la spălare de bani).

„Licitația a fost lansată în februarie 2019. După 18 luni, acesta este rezultatul Au fost interesate în total zeci de firme de această licitație (45 de companii înscrise inițial), dar nu au depus oferte. De ce? Pentru că documentația acestui proiect și condițiile CNAIR sunt atât de proaste încât nicio firmă serioasă nu e interesată! Jale. Dezastru. Bătaie de joc. Sunt cuvinte prea slabe ca să descrie ce face CNAIR și Ministerul Transporturilor cu legătura București-Târgoviște și Târgoviște-Sinaia”, a scris Drulă pe pagina de Facebook.

Cele mai grave aspecte pe care le semnaleză politicianul vizează chiar faza proiectului. „Cât de incompetent și de lipsit de viziune să fii ca în 2020 să nu construiești sectoare de drum nou care să ocolească localitățile de pe traseu și în schimb să lățești drumul ca o pistă pentru avioane prin mijlocul satelor? În condițiile în care e relief ca în palmă pe Bâldana-Târgoviște (sector pe care e prevăzută dublarea) și loc berechet să construiești în afara localităților. Practica nocivă a lărgirii drumurilor naționale prin localități, în zone de șes, trebuie să se oprească! E mai scump de construit prin localități pentru că ai utilități de relocat, accese în curți, exproprieri mai scumpe, execuție a drumului sub trafic, deci cu limitări. Nu mai vorbim de efectul asupra oamenilor din acele sate și pierderile de vieți inevitabile (accidente cu pietoni). Cât de încuiat la minte să fii să construiești așa ceva în 2020 în loc să faci bypass-uri la localități (pentru cine știe, așa cum e la DN5 Adunații Copăceni, de exemplu?)”, a scris Drulă.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata