ULTIMA ORA:
Home / CLUB FEMINA / Micul dejun trebuie să fie sănătos! Iată câteva combinații ideale pentru dimineața

Micul dejun trebuie să fie sănătos! Iată câteva combinații ideale pentru dimineața

Într-o lume în continuă mișcare este tot mai greu să ai grijă așa cum trebuie de organismul tău. Mănânci pe fugă, iar atunci probabil alimente care nu sunt sănătoase pentru corpul tău. Iată câteva combinații pentru un mic dejun ideal.

  • Micul dejun trebuie să fie sănătos! Iată câteva combinații ideale pentru dimineața
    Micul dejun trebuie să fie sănătos! Iată câteva combinații ideale pentru dimineața

-mușchiuleț (30-50 grame) + pâine integrală (40-80 grame) + o legumă (ardei sau roșie ori salată verde)
-1-2 ouă (de 3-4 ori pe săptămână) + pâine integrală (60 grame) pe care se poate tartina puțină brânză slabă + o legumă
-două ouă omletă (în tigaie de teflon) sau ou românesc+pâine integrală (60 grame) + o legumă
-cereale integrale (25-40 grame) + lapte (250-300 ml)
-un iaurt și 3-4 biscuiți sărați, atunci când ne grăbim

Poate fi luat în considerare și fructul mâncat de dimineața; de exemplu, în cazul persoanelor care fac mișcare și care, după minimun o oră, mănâncă un mic dejun normal, sau în cazul persoanelor care au probleme de tranzit intestinal și un fruct cu o oră înainte de masă le poate face bine.

Tot la micul dejun poate fi consumat ceva dulce: două bucăţele de ciocolată, dulceaţă, miere sau zahărul din cafea, dar de preferat după masă, nu pe stomacul gol. Cei care doresc o felie de pâine cu unt și cu gem, cu un ceai lângă, să mănânce această combinație ca desert.

Cafeaua este bine să fie consumată după masă (și nu înainte), ca să prevenim gastrita și pentru a ajuta astfel și la digestie.

 

Spune-ti parerea: