(P) Ideile digitale făcute și nefăcute sunt așteptate la IAB MIXX Awards Romania 2018

  • Inscrieri la cea de-a șaptea ediție a IAB MIXX Awards Romania –

IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, invită agențiile de pe piața românească de advertising să-și înscrie campaniile realizate în 2018 pe site-ul www.mixxawards.ro până pe 21 octombrie.

Cele mai creative, mai interesate și mai noi proiecte din industrie pot intra în competiție în cadrul uneia din cele zece categorii precum: ”Most Experimental and Innovative Campaign”, ”Best Interactive Experience” sau ”Best Native Advertising Campaign/Project” – https://www.mixxawards.ro/categories

Andrei Dragu, Business Development Director V8 Interactive și Event Director IAB MIXX Awards 2018 – “MIXX Awards a fost motivul principal pentru care m-am alăturat consiliului director IAB. Fiind singurul festival de digital recunoscut la nivel internațional prezent în România, am considerat că trebuie să beneficieze de un boost la nivel de imagine și un cadru de desfășurare pe măsura importanței lui pe piața autohtonă. Anul acesta, consiliul director reprezintă o structură solidă ce facilitează conturarea și concretizarea acestui tip de initiațiva. Rezultatul muncii noastre asteptam sa fie evaluat de catre industrie. In consecinta, asteptam cat mai multe inscrieri si o participare in numar cât mai mare la gală.”

V8 Interactive, agenția care se ocupă anul acesta de imaginea și campania de promovare a festivalului, a venit cu o propunere în premieră, aceea a unei categorii speciale – ”The Never Made Campaigns” prin care să fie premiate ideile nefăcute, neimplementate, din diverse motive, dar pe care autorii lor le consideră pline de originalitate și potențial.

Cosmin Baba, Creative Director V8 Interactive – ” IAB Mixx Awards este acel festival international care se ocupa de best of digital si cand ne gandim la cele mai bune idei, ne trec prin cap si acele proiecte care puteau f supercampanii si care ar fi castigat ceva, dar nu s-au mai facut din diverse motive. Asa ca, ni s-a parut interesant sa abordam intr-o campanie de promovare a festivalului cea mai buna publicitate care s-a facut din unghiul celei care nu s-a facut (a nu se citi ghost sau casevertising) ca a picat la client sau la directorul de creatie. Si ca sa ducem demersul pana la capat am concretizat ideea printr-o categorie care sa premieze acele idei cu potential care bantuie sertarele creativilor de ani de zile.”

Criteriile de jurizare pentru campaniile înscrise sunt bazate pe standardele internaționale folosite în toate țările în care este organizată competiția IAB MIXX Awards. Obiectul este acela de a identifica idei și proiecte care inspiră și educă piața din România cu privire la puterea comunicării în online.

Finaliștii și câștigătorii festivalului vor fi anunțați și premiați în cadrul unei gale organizată la Palatul Ghica Tei pe 15 noiembrie. În plus, campaniile care sunt remarcate în cadrul festivalul din România au acces la IAB MIXX Awards Europe și IAB MIXX Awards SUA, acolo unde pot concura împotriva câștigătorilor din alte țări.

Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, Group M – mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania

Parteneri media: Ringier, InternetCorp, ProTV, RCS&RDS, ThinkDigital, ArboMedia, 2Performant, Netgeo, Femeia.ro, Cosmopolitan, IQAds

Despre IAB MIXX Awards 

IAB MIXX Awards este o competiție internațională, care celebrează cele mai creative și de impact campanii de publicitate din mediul online. Premiile MIXX Awards sunt organizate de reprezentanții locali ai IAB (Interactive Advertising Bureau) și au loc anual în țări precum SUA, Italia, Belgia, Turcia, Polonia, Serbia, Suedia, Rusia etc, fiind considerate pe plan international unele dintre cele mai importante distinctii ale publicitatii online. Asociatia IAB Romania deruleaza evenimentul IAB MIXX Awards incepand cu anul 2012 – fiind singurul concurs din Romania derulat strict la nivel de industrie, fara scop comercial si avand recunoastere internationala. Structura si formatul evenimentului sunt sub licenta IAB US – desfasurandu-se sub aceleasi criterii la nivel international. Prin intermediul competitiei IAB MIXX Awards, Asociatia IAB si-a propus recunoasterea si promovarea celor mai creative lucrari in domeniul publicitatii online, utilizarea cat mai creativa si inovatoare a canalelor digitale existente pentru atingerea obiectivelor marcilor si advertiserilor si dezvoltarea creativitatii proiectelor digitale. Specialistii implicati in cele 6 editii ale competitiei derulate pana acum sunt profesionisti cu peste 10 ani experienta in agentii de publicitate, departamente de marketing ale unora dintre cele mai mari companii locale si internationale; de asemenea, juriul este format atat din specialisti locali cat si internationali de renume. Criteriile de jurizare pun accent atat pe eficienta campaniilor cat si pe creativitate. Premiile IAB MIXX Awards reprezintă un pas important pentru industria de advertising digital din România, pentru că încurajează și răsplătesc excelența în utilizarea mediului online ca instrument de comunicare și în crearea unor branduri digitale puternice. Agentii castigatoare a unuia sau mai multor trofee MIXX Awards la nivel local si mondial, de-a lungul timpului! (si care s-au si laudat cu ele): AKQA, We are Social, Mindshare Worldwide, Geometry Global, Digital Star, Interactions, BBDO, Leo Burnett, Digitas, Wundermann, Isobar, R/GA, Droga5, MEC Global, Starcom Mediavest, Razorfish, Young&Rubicam si altele

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

32.115 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>