3 rețete pentru o dietă prin care să slăbești sănătos

Dietele pentru slăbit pot fi, uneori, mult prea drastice și restrictive, ceea ce le face pe multe femei să renunțe la plan înainte de a apuca să observe ceva rezultate. Secretul unei diete de succes este ca aceasta să nu te demoralizeze și să nu te forțeze să faci sacrificii prea mari pentru a o putea ține.

De aceea, ideal este să ții cont de caloriile consumate, de macronutrienți și să încerci să diversifici felurile de mâncare cât mai mult. Nu poți mânca doar salată și iaurt, deși sunt opțiuni foarte sănătoase și potrivite, dacă vrei să pierzi din greutate, întrucât au un conținut caloric scăzut. Ce poți face, totuși, ca să slăbești mâncând sănătos, dar și gustos? Iată 3 idei de rețete care te pot scoate din încurcătură și îți pot oferi mese pe placul tău.

1. Paste integrale cu piept de pui și sos tomat

Despre paste, se știe că fac parte din categoria făinoaselor, adică produse obținute pe bază de făină de grâu. Aceasta este foarte bogată în carbohidrați, ceea ce poate expune consumatorul la creșterea în greutate. Totuși, varianta pastelor integrale este una foarte recomandată în diete, întrucât carbohidrații sunt complecși, ușor de digerat și nu vor provoca îngrășarea. De asemenea, pastele integrale au un conținut sporit de alți macronutrienți, precum proteinele.

Poți cumpăra paste La Molisana cu conținut mare de proteină, iar cu ajutorul lor poți prepara o rețetă delicioasă. Frige pe grill sau grătar câteva bucăți de piept de pui, condimentează carnea așa cum îți place, iar după ce se gătește o poți tăia cubulețe. Adaug-o peste pastele fierte, de preferat penne, alături de o cantitate suficientă de sos tomat, iar prin amstecare va rezulta o masă gustoasă, săracă în carbohidrați simpli și zaharuri, și cu un conținut caloric scăzut.

2. Somon la cuptor cu cartofi dulci

Somonul este un tip de pește destul de gras, dar e foarte gustos și reprezintă o sursă excelentă de acizi grași omega 3, dar și de proteină de calitate. Se recomandă includerea somonului sălbatic în orice dietă, în special în cele pentru slăbit, deoarece carnea este sățioasă și îți va satisface apetitul în așa fel încât să nu recurgi la alternative mai bogate în calorii.

Dacă vrei să ai și o garnitură pe măsură, așază lângă somonul făcut la grill o porție de cartofi dulci copți în cuptor. Condimentează-i bine și completează-ți masa cu o salată de roșii și castraveți sau cu câteva feliuțe de brânză. Vei obține un meniu bogat în proteine și carbohidrați complecși, dar și in fibre. Caloriile nu vor fi la un nivel foarte ridicat, iar foamea ta va fi satisfăcută, la fel ca poftele.

3. Salată cu piept de pui și legume

Salata rămâne unul dintre aliații tăi principali, atunci când vrei să slăbești. Legumele folosite la prepararea ei au un conținut caloric scăzut, dar aduc un important aport de fibre, care te vor ajuta la un bun tranzit intestinal și vor facilita pierderea în greutate. Dacă adaugi în salata ta câteva roșii tăiate cubulețe, castraveți, salată verde, ardei gras, brânză slabă și câteva bucăți de piept de pui, o să obții o masă hrănitoare și cu un conținut caloric suficient cât să te sature, dar nu atât de mare încât să te îngrașe. Carnea folosită, adică pieptul de pui, este cea mai potrivită variantă pentru un regim de slăbit, în vreme ce brânza slabă va fi și ea de folos.

Pierderea în greutate poate fi o provocare destul de puternică, mai ales dacă nu ai un regim alimentar foarte ordonat, în general. Caloriile sunt peste tot, mai ales că cele mai multe dintre produsele de pe piață conțin zahăr, astfel că trebuie să acorzi o mare atenție meselor pe care le consumi și este de preferat să ți le prepari acasă, nu să le cumperi din magazin. Vei putea controla mai ușor ce mănânci și vei face alegeri sănătoase și eficiente.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata